
Referentie: 833428
Merk: Piaggio
Originele Remarm / Remhevel Achter Piaggio & Gilera
Maak je trommelrem weer vers met deze originele Piaggio remhevel.
Speciale ontluchtings bout met kogeltje om montage mogelijk te maken zonder de bewegende delen van het wiel aan te raken.
Met je aankoop
Voor alle bestellingen vanaf €99,-
Met iDeal, PayPal of Bancontact
Referentie: 833428
Merk: Piaggio
Maak je trommelrem weer vers met deze originele Piaggio remhevel.
Referentie: BRK096
Merk: Ottopuntouno
Met deze spacers komen de remklauwn verder omhoog waardoor remschijven met een grotere diameter kunnen worden gemonteerd.
Referentie: BRK094
Merk: Ottopuntouno
Met deze spacers komen de remklauwn verder omhoog waardoor remschijven met een grotere diameter kunnen worden gemonteerd.
Referentie: 564683
Merk: Piaggio
6Originele Aluminium Remhendel trommelrem – Runner 125cc 180cc. Dit is de linker remhendel!
Referentie: TRND.030201G
Merk: Toronda
De remklauw ophanging is een zwak punt van de Piaggio & Gilera DD carters. Deze ophanging breekt helaas snel af. Helemaal als je wel is een wheelie maakt of van sportief optrekken houdt. Toronda daar een mooie oplossing voor om de remklauw ophanging te verstevigen. Afbreken is bijna niet meer mogelijk met deze adapter!
Referentie: 265451
Merk: Piaggio
De Originele Banjobout Remklauw 265451 voor Piaggio & Gilera Runner scooters is een essentieel onderdeel van het remsysteem. Deze bout zorgt voor een stevige verbinding tussen de remleiding en de remklauw, wat cruciaal is voor een soepele en krachtige rembeweging.
Referentie: BRK166
Merk: Ottopuntouno
Op de Ottopuntouno rempompen zit geen remlicht schakelaar. Met deze speciale hydraulische adapters kun je toch remlicht aansluiten.
Referentie: DDL-040
Merk: DDL Tuning
De remklauw ophanging is een zwak punt van de Gilera Runner 180cc DD carters. Deze ophanging breekt helaas snel af. Helemaal als je wel is een wheelie maakt of van sportief optrekken houdt. DDL heeft daar een mooie oplossing voor om de remklauw ophanging te verstevigen. Afbreken is bijna niet meer mogelijk met deze adapter!
Referentie: TRND.030201B
Merk: Toronda
De remklauw ophanging is een zwak punt van de Piaggio & Gilera DD carters. Deze ophanging breekt helaas snel af. Helemaal als je wel is een wheelie maakt of van sportief optrekken houdt. Toronda daar een mooie oplossing voor om de remklauw ophanging te verstevigen. Afbreken is bijna niet meer mogelijk met deze adapter!
Referentie: P1780201
Merk: Polini
Aszitting / adapter POLINI voor radiale remklauw geschikt voor PIAGGIO Zip, afstand tussen gaten 84 mm kleur zwart.
Referentie: BRK022
Merk: Ottopuntouno
Speciale banjo bout om een 10mm diameter remslang te monteren op 8mm schroefdraad. B.v. als je originele remslang op een Ottopuntouno remklauw of rempomp wilt monteren.
Referentie: HT04229
Merk: HT Parts
De remklauw ophanging is een zwak punt van de Piaggio & Gilera DD carters. Deze ophanging breekt helaas snel af. Helemaal als je wel is een wheelie maakt of van sportief optrekken houdt. HT Parts daar een mooie oplossing voor om de remklauw ophanging te verstevigen. Afbreken is bijna niet meer mogelijk met deze adapter!
Referentie: M7613464B
Merk: MALOSSI
Remvloeistof ontwikkeld door Malossi.
Referentie: TRND.030201R
Merk: Toronda
De remklauw ophanging is een zwak punt van de Piaggio & Gilera DD carters. Deze ophanging breekt helaas snel af. Helemaal als je wel is een wheelie maakt of van sportief optrekken houdt. Toronda daar een mooie oplossing voor om de remklauw ophanging te verstevigen. Afbreken is bijna niet meer mogelijk met deze adapter!
Referentie: ZELMH1BL
Merk: ZELIONI
Zwarte, glanzende bar-end spiegels van Zelioni voor een sportieve look. Verbeter de zichtbaarheid op je scooter met deze stijlvolle en functionele spiegels. Geschikt voor diverse Vespa modellen, Piaggio Zip en eventueel ook op de Gilera Runner.
Referentie: BRK167
Merk: Ottopuntouno
Met deze spacers komen de remklauwn verder omhoog waardoor remschijven met een grotere diameter kunnen worden gemonteerd.
Speciale ontluchtings bout met kogeltje om montage mogelijk te maken zonder de bewegende delen van het wiel aan te raken.