Getunede cilinders

Getunede cilinders - Malossi 172cc - Gilardoni 180cc - Piaggio 125cc - 180cc

Wij hebben cilinders van Malossi en Gilardoni getuned door DDL Tuning kant en klaar (plug and play) op de plank liggen! Bestel hem voor 13:00 en je kan hem de volgende dag monteren. De cilinder is in combinatie met de uitlaat en ontsteking een van de belangrijkste onderdelen op een Piaggio 180cc motor. Door de cilinder te tunen en de poort timingen en poortvormen aan te passen wordt de cilinder zo geoptimaliseerd zodat deze zowel een hoger vermogen als een hoger koppel zal leveren.


Stage 1

  • Kleine vermogenstoename
  • Spoelpoorten ontbramen
  • Inlaatflow ontbramen
  • Uitlaatpoort afwerken

Stage 2

  • Spoelpoorten ontbramen
  • Spoelpoort timing aanpassen
  • Spoelpoort timing symmetrisch
  • Spoelpoort inlaatflow verbeteren
  • Uitlaatpoort timing aanpassen
  • Uitlaatpoort timing afwerken
  • Uitlaatpoort vorm veranderen

Stage 3

  • Spoelpoorten ontbramen
  • Spoelpoort timing aanpassen
  • Spoelpoort timing symmetrisch
  • Spoelpoort inlaatflow verbeteren
  • Uitlaatpoort timing aanpassen
  • Uitlaatpoort timing afwerken
  • Uitlaatpoort vorm veranderen
  • Uitlaatpoort pasmaken op flens
  • Uitlaatpoort polijsten
  • Cilinderhemd aanpassen

Er zijn 6 producten.

Item 1-6 van 6 in totaal item(s)

Malossi 172cc cilinder

Een van de meest populaire opties voor het tunen van Piaggio 125-180cc motorblokken is de Malossi Cilinder 172cc. Deze cilinderkit is geschikt voor alle Piaggio 125-180cc motorblokken en wordt geleverd met een tuning van DDL. De cilinderkit kost zonder tuning €299,00 en wordt geleverd zonder binnenkop. Het is aan te raden om er altijd een HOGE DRUK binnenkop bij te bestellen van HT, DDL, Toronda, Kubler of PM Tuning

Gilardoni 180cc cilinder

Een andere optie is de Gilardoni Cilinder Piaggio 180cc. Deze cilinderkit is ook geschikt voor alle Piaggio 125-180cc motorblokken en wordt geleverd zonder binnenko. Als je een M07 blok hebt dan moet wel het hemd van deze cilinder worden afgedraaid en de tapeind gaten moeten worden uitgeboord. Op een M08 blok is deze cilinder plug and play. 

Cilinders incl. tuning van DDL Tuning

Als je op zoek bent naar een snellere optie, dan kun je kiezen voor de getunede Malossi Cilinder Piaggio 172cc Potenza. Deze cilinderkit wordt getuned door DDL Tuning en is verkrijgbaar in drie verschillende stages: Potenza 1 t/m 3